Jobb lett a Google Fordító rendszere a napokban – HCMA

Google Translator, magyarul Google Fordító a ma világunkban mostantól sokkal pontosabban és jobb minőségű fordítással segít a felhasználóknak. Megközelítőleg körülbelül 500 millió felhasználónak segítenek, ebbe beletartozik az Egyesült Államok is. A világunkban az úgynevezett neurális fordítási technológia használata alatt, mi is pontosabb fordítási eredményeket szeretnénk, de maguk a felhasználók fizetnek a fordításokért oda, per vissza?

A Google Fordító megbízható?

Google Fordító alkalmazás
Google Fordító alkalmazás javulása törént meg

A mai világunkban inkább békén hagyjuk a pénztárcánkat, mert a fordító irodák nem igazán olcsón fordítanak pontosan a részünkre.

“Jobb lett a Google Fordító rendszere a napokban – HCMA” bővebben

Keresőoptimalizálás már nehezebb munkálatokkal jár

Az informatika, azon belül a keresőoptimalizálás és linképítés már nem olyan egyszerű mint évekkel ezelőtt volt. Sőt egy fél éve könnyebb volt, mint most a Google rendszerére történő munkálatok. Mi nekünk, mint kivitelezőknek, sokkal nehezebb feladatokra jut időnk. Ezzel kapcsolatosan még egy blog oldal is elindítottunk, ahová friss információkat tesztünk közzé ezzel kapcsolatosan. De most nem erről szeretnénk szólni, hanem változásokról, hogy mire kell oda figyelnünk.

Keresőoptimalizálás linképítés változásai

Régebben a linképítés munkálatainál, sima linkek közzé tétele is elég volt a linképítésnél, ahol csak az adott weboldal elérhetőségét írtuk le. Ezek után történt meg az a keresőrendszerektől, hogy a sima linkekre nem tettek nagy oda figyelést. Így szövegesen egyedi leírással kellett megjelenítenünk a weboldal címét, mint például: Minőségi asztalos munkálatok elvégzése. Az „asztalos” szövegnél kattintásként juthattunk el a weboldalra.

Linképítés, keresőoptimalizálás
Linképítés eredménye a Google rendszerében

Az ilyen rövid szöveges linképítésnél már nem teszi megfelelő pozícióba a keresőrendszer a weboldal elhelyezkedését a találati listáján. Rövid a szöveges tartalom, nagy a valószínűségé paralizálásnak, pontosabban az azonos szöveges leírásoknak. Így, a linkelés értéke alacsonyabb lesz, rosszabb esetben hátrébb sorolja a weboldalunk elhelyezkedését.

Ezért a linképítés és keresőoptimalizálás munkálatainál mi már minimálisan 150 szavas egyedi szöveggel építünk ki a megrendelő irányában linket.

A keresőoptimalizálás is változott. A META adatok bővítése a mai világunkban már a linképítés munkálatain kívül nagyon fontos. Régebben csak a keyword, magyarul kulcsszavak felsorolását tettünk meg. Most már al-oldalanként is érdemes description leírást is alkalmazni. Itt az oldal tartalmából történik a leírás kiemelése, amely tartalmazza az adott oldalra vonatkozó kulcsszavakat is. Érdemes ezt elvégezni! Ezen kívül egyéb adatok megadását is elvégezhetjük az igények szerint.

Mire figyeljünk oda

Félreértés ne essék, a linképítés csak az oldalra történő linkek kiépítését jelenti. Így az oldal betöltődésére vonatkozó javítási munkálatok, felépítésének konfigurálása pedig a keresőoptimalizálás.

Ha csak a linképítést kérik, tőlünk mi nem tudjuk 100%-osan vállalni a felelőssége az oldal megjelenésére a találati listán. Ellenben keresőoptimalizálásnál igen.

Reméljük, ezzel a rövid leírással egy kicsit felvilágosítottuk az olvasóinkat a Linképítés és a Keresőoptimalizálás munkálatairól.

Rengeteg kérdést válaszolnak meg az IT-óriások – HCMA

Érdekességég képen írjuk az oldalunkon amit már az sg.hu is közzétett, hogy nyílt és átlátható párbeszédet folytatnának a mesterséges intelligencia (MI) szerepéről és megosztanák egymással a tapasztalataikat.

Igen sok kérdés merül fel a mesterséges intelligencia (MI) területén, a robotok és a számítógépek kapcsán. Mennyire intelligensek lesznek a gépek? Mennyire lesznek a robotok? Miben tudnak hatékonyan támogatni minket? Miben vehetik át az irányítást, mely ágazatok vagy feladatok kapcsán kerülhet erre sor az emberiségnél? Milyen területeken számítanak konkurenciának a munkaerő számára az informatikai eszközök? A Google, a Facebook, az Amazon, az IBM és a Microsoft ezekre a kérdésekre próbálnak meg választ találni.

Milyen IT-óriások lennének?

IT Óriások
IT Óriások fejlesztése…

Az óriáscégek létrehozták a Partnership on AI nevű non-profit szervezetet, amelynek elsődleges célja az lett, hogy a mesterséges intelligencia (MI) technológiákat a közvélemény számára közérthetőbbé tegyék, valamint megfogalmazza az is, hogy legjobb gyakorlati alkalmazási lehetőségei történhetnek meg. Fontosak az etikai kérdések sőt még az átláthatóság is, miszerint mennyire lehet kritikus infrastruktúrákat rábízni ezekre a technológiákra, mennyire robusztusak az emberiség számára.

A társaságok tárt karokkal várják az együttműködésre nyitott tudósokat és etikai kérdésekkel foglalkozó specialistákat a Partnership on AI vezetőségébe. A Google, a Facebook, a Microsoft valamint a többi vállalkozás pénzt és kutatási erőforrásokat biztosítanak, plusz még emellett kapcsolatban állnak olyan ágazati tudományos egyesületekkel is, mint például az Association for the Advancement of Artificial Intelligence (AAAI) vagy az Allen Institute for Artificial Intelligence (AI2) cégcsoportok. Szerintük az IT-óriások leginkább az egészségügy, az iskolák és az egyetemek, a szállítás és az otthonok automatizálása területén lehetne számítani. Érdekesség, hogy a kezdeményezésben sem az Apple, sem Elon Musk nem vesz részt, erre majd a későbbiekben visszatérünk.

Kérjük, térjenek vissza a hcma.hu oldalárda nap, mint nap.